مطالب روز و جالب

ساخت وبلاگ

عکس و تصاویر جدید و دیدنی بازیگر محمدرضا گلزار
 

محمدرضا گلزار,بیوگرافی محمدرضا گلزار,عکس محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار,بیوگرافی محمدرضا گلزار,عکس محمدرضا گلزار

مجموعه تصاویر دیدنی محمدرضا گلزار ۲۰۱۶

محمدرضا گلزار,بیوگرافی محمدرضا گلزار,عکس محمدرضا گلزار

مجموعه تصاویر دیدنی محمدرضا گلزار ۲۰۱۶

محمدرضا گلزار,بیوگرافی محمدرضا گلزار,عکس محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 18 تاريخ : يکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت: 14:32

سری جدید از جوک های باحال و خنده دار

جک

شما وقتی شامپو تموم میشه آبش نمیکنید دوباره مصرف کنید؟

من که آب معدنی رو هم دوباره توش آب میریزم
که یهو مواد معدنیش نچسبیده باشه به بطری !!!

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

‏این زنبورایی که 45 دقیقه تو یه ارتفاع و نقطه ثابت، بال بال زنون جلوت وایمیستن…
‏اینا نیم کلاجشون خیلی خوبه

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

منطق من 3 حالت داره :

.

.

یا حق با منه
یا تو نمیفهمی حق با منه
یا انقدر میزنمت که کاملا بفهمی حق با منه

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

درسته که گفتن آینه تو بدن سازی تاثیر داره
ولی نه طوری که 20 ثانیه دمبل بزنی بعد نیم ساعت جلو آینه خودتو نگاه کنی و فیگور بگیری

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

‏یه بار هم میخواستم با اکیپ بچه هایی که میرن کوه آشغال جمع میکنن برم

.

.

که بابام گفت از اتاق خودت شروع کن. دوستهات هم بگو بیان

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

‏ملت یهو میفهمن یه فامیل پولدار داشتن که مرده، کلی ارث بهشون رسیده؛
.

.
ما یه وصیتنامه از بابا بزرگم پیدا کردیم،باید خونه رو بفروشیم بدهیاشو بدیم

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

ﺳﺮ ﮐﻼ ﺱ ﺑﻪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ گفتم ﺍﻧﺸﺎ ﺑﻨﻮﯾﺴﯿﺪ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ
“ﺍﮔﺮ ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﺑﻮﺩﯾﺪ ﭼﻪ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯾﺪ؟”
ﻫﻤﻪ ﺗﻨﺪ ﻭ ﺗﻨﺪ ﻭ ﺑﺎ ﻫﯿﺠﺎﻥ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﺑﻪ ﻧﻮﺷﺘﻦ، ﺑﻪ ﺟﺰ ﯾﮑﻨﻔﺮ ﮐﻪ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﻭ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺭﻭ ﺗﻤﺎﺷﺎ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ.
ازش پرسیدم:ﭼﺮﺍ ﺗﻮ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﻤﯽ ﻧﻮﯾﺴﯽ؟
گفت:ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺗﺎ ﻣﻨشی بیاد تایپ کنه
ینی قوه تخیلش هلاکم کرد!!!!

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

تنها فایده من تو خونه اینه که
هر وقت میخوایم عکس خانوادگی بگیریم
من برم عکس بگیرم که همشون تو عکس باشن!

هرکی خانواده اصلیمو پیدا کرد خبر بده لطفا

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

معلم به شاگرد :
من دویدم، تو دویدی، او دوید، مال چه زمانیه؟

.

.

شاگرد:مال زمانی که دارن اذون مغرب میگن

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

تحقیقات پزشکی نشان داده است میان سرعت طپش قلب زنان و شنیدن نام مکان مورد علاقه شان رابطه مستقیمی وجود دارد:
آشپزخانه:بدون طپش
محل کار:بدون طپش
بازار:طپ طپ طپ
رستوران:طپطپ طپطپ
مسافرت:ططپ طپ ططپ طپ
طلافروشی:طاق طوپ شتلق طاق طوپ شتلق طاق طوپ شتلق

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

زنگ زدم به مامانم گفتم ناهار چی داریم؟
گفت همون سحری امروز صبح.
گفتم سحری امروز صبح چی بود؟
گفت افطار دیشب
ترسیدم ادامه بدم برسم به نوروز.

جوک

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 15 تاريخ : يکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت: 14:28

داستان کوتاه و جالب سنگ تراش

روزی، سنگتراشی كه از كار خود ناراضی بود و احساس حقارت می‌كرد، از نزدیكی خانه بازرگانی رد می‌شد. در باز بود و او خانه مجلل، باغ و نوكران بازرگان را دید و به حال خود غبطه خورد و با خود گفت: این بازرگان چقدر قدرتمند است! و آرزو كرد كه مانند بازرگان باشد.در یك لحظه، او تبدیل به بازرگانی با جاه و جلال شد. تا مدت‌ها فكر می‌كرد كه از همه قدرتمندتر است. تا این كه یك روز حاكم شهر از آنجا عبور كرد، او دید كه همه مردم به حاكم احترام می‌گذارند. حتی بازرگانان.

داستان

مرد با خودش فكر كرد: كاش من هم یك حاكم بودم، آن وقت از همه قوی‌تر می‌شدم!در همان لحظه، او تبدیل به حاكم مقتدر شهر شد. در حالی كه روی تخت روانی نشسته بود، مردم همه به او تعظیم می‌كردند. احساس كرد كه نور خورشید او را می‌آزارد و با خودش فكر كرد كه خورشید چقدر قدرتمند است.او آرزو كرد كه خورشید باشد و تبدیل به خورشید شد و با تمامی نیرو سعی كرد كه به زمین بتابد و آن را گرم كند.پس از مدتی ابری بزرگ و سیاه آمد و جلو تابش او را گرفت. پس با خود اندیشید كه نیروی ابر از خورشید بیشتر است، و تبدیل به ابری بزرگ شد.كمی نگذشته بود كه بادی آمد و او را به این طرف و آن طرف هل داد. این بار آرزو كرد كه باد شود و تبدیل به باد شد. ولی وقتی به نزدیكی صخره سنگی رسید، دیگر قدرت تكان دادن صخره را نداشت. با خود گفت كه قوی‌ترین چیز در دنیا، صخره سنگی است و تبدیل به سنگی بزرگ و عظیم شد.همان‌طور كه با غرور ایستاده بود، ناگهان صدایی شنید و احساس كرد كه دارد خرد می‌شود. نگاهی به پایین انداخت و سنگتراشی را دید كه با چكش و قلم به جان او افتاده است!

داستان

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 16 تاريخ : يکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت: 14:23

حساب یارانه بگیران چقدر می باشد

دولت شب گذشته شصت و ششمین مرحله از یارانه‌های نقدی را به حساب سرپرستان خانوار واریز کرد، با این پرداخت تاکنون حدود ۲۳۰ هزار میلیارد تومان صرف توزیع نقدی شده و دریافتی افرادی که از ابتدا در لیست سازمان هدفمندی قرار داشته‌اند از مرز سه میلیون تومان گذشته است.

یارانه

به گزارش ایسنا، ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان‌هایی که بیش از پنج سال و نیم است به حساب متقاضیان دریافت یارانه واریز می‌شود، اکنون رقمی حدود سه میلیون و۳۰ هزار تومان را برای هر نفر رقم زده است. این رقم شاید چندان به حساب نیاید، اما وقتی برای جمعیت حداقل ۷۵ میلیون نفری واریز و هزینه ماهانه آن به ۳۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد، ارقام سنگین‌تر می شود.

وقتی کمی بیشتر اعداد و ارقام را تجمیع کنیم به پول‌های هنگفت‌تری می‌رسیم؛ رقمی نزدیک به ۲۳۰ هزار میلیارد تومان از آذر ۱۳۸۹ تاکنون به عنوان یارانه ناچیز ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی از منابع ناشی از اصلاح قیمت حامل‌های انرژی، خزانه دولت و حتی در مقاطعی بانک مرکزی برداشت شده و توزیع نقدی شده است.

این ۲۳۰ هزار میلیاردی که خود معادل بودجه عمومی سالانه دولت است، تاکنون پاسخ مشخصی برای این سوال که تا چه اندازه خرج هدفمندی بوده و گره از مردم و یا سایر بخش‌ها گشوده، نداشته است. غیر از آنکه یک نقد بزرگ را از دید کارشناسان و حتی خود دولت همراه دارد؛ رقمی از این مبلغ سنگین به سایر بخش‌های تادیه شده در قانون به ویژه تولید نرسید و در نهایت اگر چیزی حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان صرف مجموعه‌ای از بهداشت و درمان و تولید شده باشد.

هدفمندی یارانه‌ها با توجه به وجود هزینه بالای پرداخت‌های نقدی همواره در سال‌های اخیر با کسری همراه بوده و درآمدهای حاصل از اصلاح قیمت‌ها نه تنها نتوانسته کفاف پرداخت ۲۳۰هزار میلیاردی را بدهد، بلکه سهم سایر بخش‌ها را نیز در خود هضم کرده است. کسری‌های مداومی  که راهکار اصلی پیشگیری از آن غربالگری یارانه‌بگیران و حذف پردرآمدهاست، اما اغلب با چالش‌های بسیاری همراه بوده و با وجود تکلیف بودجه از حدود سه سال اخیر تا به امروز حداکثر سه میلیون و ۴۰۰هزار نفر از این جمع کسر شده و در حال حاضر بیش از ۷۵ میلیون نفر دریافتی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی ماهانه دارند.

در حالی بودجه امسال دولت را مکلف به حذف چند گروه و به ویژه سه دهک اول درآمدی کرده و به اعتقاد مجلس تا ۲۴ میلیون نفر را در بر می‌گیرد که اعلام اخیر میدری - معاون رفاهی وزارت «کار، تعاون و رفاه اجتماعی» - حاکی از آن بود که هنوز دولت برنامه مشخصی برای حذف در سال جدید نداشته و از ۲۴ میلیون تکلیفی که البته دولت معتقد است گروهای هدف بودجه تا ۷ میلیون نفر هستند، تنها ۲۰۰ هزار نفر تا تیرماه امسال حذف شده‌اند.

به هر صورت آمار چهارماهه عملکرد هدفمندی در سال جدید نیز گویای تکرار سریال عدم تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده، کسری‌ و خرج تمامی درآمدها برای توزیع نقدی بود. به طوری که از ۱۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد پیش بینی شده برای درآمد چهارماهه حدود ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان کسب شده که دولت ۳۴۰۰ میلیارد دیگر به آن اضافه و برای توزیع نقدی بین ۷۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر خرج کرده است.

یارانه

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 13 تاريخ : يکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت: 14:13

هسته های وارداتی داعش در غرب کشور نابود شد

وزیر اطلاعات اعلام کرد: یکی از هسته های وارداتی گروهک تروریستی داعش به سرکردگی یکی از امرای منطقه‌ای این گروه در غرب کشور شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت که در این عملیات چهار نفر از اعضای گروهک به هلاکت رسیدند.

داعش در ایران

سید محمود علوی وزیر اطلاعات در جمع خبرنگاران گفت: با الطاف الهی و عنایات حضرت ولیعصر (عج) و به میمنت دهه مبارک کرامت و به برکت میلاد امام علی بن موسی الرضا (ع)، در عملیات اطلاعاتی پیچیده، یکی از هسته های وارداتی گروهک تروریستی داعش به سرکردگی یکی از امرای منطقه‌ای این گروه در غرب کشور شناسایی و قبل از هر گونه اقدامی با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و هماهنگی نیروهای انتظامی و امنیتی متلاشی گردید.

وی در جمع خبرنگاران افزود: انجام عملیات های تروریستی در مراکز جمعیتی و مذهبی شهرهای عمقی کشور از اهداف تروریستی این گروه بوده است. این تیم مسلح تروریستی در یک برنامه ریزی گسترده در صدد انجام چندین عملیات در نقاط حساس کشور به صورت همزمان و ترکیبی بوده است.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: در این عملیات چهار تن از عناصر تروریست به هلاکت رسیدند و تعدادی از آن ها نیز دستگیر و مقادیری قابل توجهی مواد انفجاری، تجهیزات و کمربند انتحاری برای عملیات و نیز تعدادی سلاح و نارنجک به همراه امکانات ارتباطی کشف و ضبط گردید.

علوی گفت: هوشمندی و همراهی مردم شهید پرور منطقه غرب کشور در ضربه به تیم مذکور نقش موثری داشت.
وزیر اطلاعات در پایان اشاره کرد: همدلی و هماهنگی بین دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی بار دیگر موجب خنثی سازی اهداف شوم دشمنان قسم خورده نظام اسلامی گردید.
منبع:پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات

داعش در ایران

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 9 تاريخ : يکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت: 14:03

توضيحاتي در مورد جن و جنیان موذی حدیبیه

جن  (در عربی به این صورت به کار ر می‌رود، در فارسی به اشتباه به صورت اَجنّه جمع بسته می‌شود) نام دسته‌ای از موجودات فراطبیعی است، اعتقاد اسلام بر این است که وجودش از آتش بدون دود است (قرآن ۵۵:۱۴; الرحمن، ۱، «و جنیّان را از رخشنده شعله آتش خلق کرد.») که هم به صورت آشکار و هم به صورت ناپیدا زندگی می‌کنند. در قسمتهای مختلفی از قرآن از آن یاد شده، هفتاد و دومین سوره قرآن به نام آن (الجن) نامگذاری شده‌است؛ و کلمه جن و انس. محققان فرهنگ عرب ریشه این واژه را از کلمه جنا می‌دانند، اما ممکن است ریشه خارجی داشته باشد. منابع قدیمی فارسی واژه فارسی پری و کلمه عربی جن و پری را به طور هم‌زمان به‌کار می‌بردند؛ ولی در اصل جن و انس می‌باشد که در قرآن به آن اشاره شده است.

جنیان موذی حدیبیه

ابن‌عباس روایت نموده است: محمد چون از جُحفه متوجه مکه شد، در حدیبیه ذخیره آب اصحاب رو به اتمام بود و به همین علت، تشنگی بر آن‌ها غلبه کرد. فریاد العطش سپاهیان بلند شد و هیچ اثری از آب دیده نمی‌شد. محمد فرمود: گویا نزدیک آن درخت چاهی دیده می‌شود، چه کسی از شما حاضر است از آن چاه برای لشکر آب بیاورد؟ مردی از اصحاب داوطلب شد و گروهی را با خود به سوی چاه حرکت داد. وقتی به کنار درختان نزدیک چاه رسیدند، شعله‌های آتش نمودار شد و صداهای ترسناک به گوش می‌رسید. آن جماعت از ترس عقب‌نشینی کردند و ماجرا را به محمد گفتند: محمد فرمود: آن شعله‌های آتش و صداهای عجیب از جنیان بود. هر کس برود و نترسد، من ورود او را به بهشت ضمانت می‌کنم.

جن

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 12 تاريخ : يکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت: 14:00

بازتاب اولین مدال المپیک دختر ایرانی در رسانه‌های خارجی

دختر

سایت های خارجی مختلفی به مدال آوری کیمیا علیزاده در المپیک 2016 پرداختند و به کسب اولین مدال المپیک ایران توسط یکی از زنان ورزشکار اشاره کردند.

دختر ایرانی

به گزارش ایسنا، سایت "یاهو اسپورت" درباره علیزاده نوشت: کیمیا علیزاده پنج شنبه شب تاریخ سازی کرد و مدال برنز 57- کیلوگرم رقابت‌های تکواندو را کسب کرد. او با این کار اولین زن ایرانی شد که در بازی‌های المپیک مدال کسب کرده است. این مسئله می‌تواند نشان‌گر بهتر شدن شرایط زنان در ایران باشد. علیزاده نیز در حرف‌های خود اشاره کرده است که با این موفقیت برای دختران ایرانی خوشحال است.

در سال 1992 لیدا فریمان اولین زن ایرانی بوئد که در بازی‌های المپیک شرکت کرد.

سایت خبری "i24" نیز به مدال‌آوری علیزاده اشاره کرد. این سایت نوشته است: از علیزاده عملکرد بسیار خوبی انتظار می‌رفت زیرا او دو سال پیش در المپیک جوانان قهرمان شده بود و سال گذشته نیز با شکست دادن جونز، در یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان مدال برنز گرفت. موفقیت جونز مدال‌آور طلای المپیک ریو در برابر موفقیت علیزاده کمتر به چشم می‌آید، زیرا علیزاده سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته و برای کشورش تاریخ‌ساز شده است.

سایت‌های خبری دیگر از جلمه "NBC SPORT"، "THE SUN"، "رویترز" و "گاردین" نیز به تاریخ‌سازی علیزاده و مدال‌آوری او به عنوان اولین زن ورزشکار ایرانی در المپیک اشاره کردند.

زن ایرانی

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 14 تاريخ : يکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت: 13:52

مجموعی از گالری تصاویر دیدنی از الناز شاکردوست
 

الناز شاکردوست,عکس الناز شاکردوست,بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست,عکس الناز شاکردوست,بیوگرافی الناز شاکردوست

عکس های جدید و دیدنی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست,عکس الناز شاکردوست,بیوگرافی الناز شاکردوست

عکس های جدید و دیدنی الناز شاکردوست

عکس الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 14 تاريخ : يکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت: 13:47

چهار تصویر زیبا از بهنوش بختیاری بازیگرر ایرانی
 

بهنوش بختیاری,عکس بهنوش بختیاری,بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری,عکس بهنوش بختیاری,بیوگرافی بهنوش بختیاری

مجموعه تصاویر و عکس های بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری,عکس بهنوش بختیاری,بیوگرافی بهنوش بختیاری

مجموعه تصاویر و عکس های بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری,عکس بهنوش بختیاری,بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 45 تاريخ : يکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت: 13:43

انتشار یافتن روزنامه تلگرامی

سعید خال در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در تعریف رسانه‌ای، هر رسانه‌ای تعریف و کارکرد خودش را دارد؛ بنابراین هویت روزنامه مجازی هم به فضای مجازی برمی‌گردد و نمی‌توان به آن روزنامه گفت و شاید فقط یک بولتن مجازی باشد.

تلگرام

او با تاکید بر اینکه کارکرد روزنامه با اطلاع‌رسانی در فضای مجازی کاملاً متفاوت است، گفت: روزنامه در تعریف رسانه‌ای در عرض یک روز گردآوری، تنظیم، حروف‌چینی، ویراستاری، صفحه‌بندی، چاپ و توزیع می‌شود و بعد هم مراحل فروش و ابطال را در پی دارد. مسلماً ویژگی‌های یک رسانه الکترونیک با روزنامه کاملاً متفاوت است و فکر می‌کنم که دست‌یابی به اصول روزنامه‌نگاری در فضای مجازی فرآیند زمان‌بری باشد.

این استاد ارتباطات متذکر شد: از طرفی این روزها شاهد اخبار ضد و نقیض در فضای مجازی هستیم که گاهی حتی به دور از واقعیت‌ها منتشر می‌شوند. اعتبار اخبار در این فضا به اعتبار رسانه مبدا برمی‌گردد؛ به عنوان مثال وقتی یک خبرگزاری یا روزنامه رسمی کانال تلگرامی درست و در آنجا اخبارش را منتشر می‌کند، اعتبار دارد. البته گاهی هم پیش آمده در کانال رسانه‌های رسمی هم خبری به اشتباه و به تاثیر از شایعات شبکه‌های مجازی منتشر می‌شود و بعد از مدتی حذف می‌شود؛ بنابراین اعتماد کردن به اخبار فضای مجازی بسیار دشوار است.

کانال تلگرام

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 13 تاريخ : يکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت: 13:39